Minulla on todella paha ihottuma josta johtuen käyn joka toinen päivä valohoidoissa. On jäänyt noitten käyntien vuoksi muut touhut hieman vähemmälle mutta kunhan nuo valohoidot loppuu niin aktivoidun uudelleen vähän enempikin. Opiskellut olen ahkerasti ja lukenut kirjoja paljon. Kirjastosta on tullut lainattua monta kirjaa. Tänään valohoitojen jälkeen kävin Sissin kanssa pihassa. Sissi pelkää autoja, mutta muuten nätisti kulkee valjaissa ja on kiltisti ulkona. Sissi varmaan luulee, että autot mitkä lähestyy, yrittää hyökätä sen kimppuun.

 

Olen hakenut tukihenkilöä terveydentilani vuoksi kun on monia vaivoja. Jos täällä on uskovaisia ihmisiä niin voisiko joku rukoilla seuraavan rukouspyynnön puolesta:

 

 

"Olen hakenut tukihenkilöä terveydentilastani johtuen ja ensimmäinen haku ei tärpännyt koska paikka mistä sitä hain, oli tarkoitettu niille joilla on toisenlaisia vaikeuksia kuin minulla. Nyt kuitenkin laitoin hakemuksen erääseen toiseen paikkaan ja hakemus on siellä huomenna perillä. Voitteko rukoilla sen henkilön puolesta, joka hakemuksen ottaa vastaan ja käsittelee hakemuksen, että Jeesus ohjaisi ja johtaisi häntä ja antaisi hänelle viisautta löytää minulle juuri se paras mahdollinen tukihenkilö jonka Jumala tahtoo minun tukihenkilö olevan."